Paweł Pomianek Paweł Pomianek
327
BLOG

Mój Rok 2009. Wspominki i… życzenia

Paweł Pomianek Paweł Pomianek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Rok 2009 nie był dla mnie aż tak bogaty w wydarzenia jak 2008, niemniej jednak już sam fakt, że w tym właśnie roku na świat przyszła moja pierworodna Córka, stawia go wśród najważniejszych lat mojego życia.
 
Koniec starego roku i początek nowego, to zawsze czas z jednej strony wspomnień, z drugiej nowych planów i nowych nadziei. Także ja chciałbym z jednej strony przypomnieć krótko te najważniejsze wydarzenia, które przeżywałem w odchodzącym roku 2009, z drugiej złożyć wszystkim Czytelnikom i Gościom mojego bloga noworoczne życzenia.
 
Mój Rok 2009. Wspominki
 
14 maja 2009. Bezsprzecznie najważniejszym wydarzeniem w kończącym się roku były dla mnie narodziny naszej Córki Juleczki.

Temu wydarzeniu poświęciłem wiele miejsca w maju. Ale o Juleczce pisałem w tym roku jeszcze wiele razy: http://pawelpomianek.salon24.pl/tag/13598,juleczka
 
21 czerwca 2009. Juleczka poprzez chrzest została wszczepiona w Kościół

A dziś Juleczka wygląda tak:

15 sierpnia 2009. I Rocznica ślubu

Dwie prace dyplomoweUdało się też obronić dwie kolejne prace dyplomowe. Najpierw 7 marca na podyplomowym dziennikarstwie (KUL), a 23 czerwca drugie magisterium, tym razem z filologii polskiej (też KUL).
 
Libenter.pl Spory kawałek swojego czasu poświęciłem w tym roku nowemu wydawnictwu ebooków Libenter.pl. Kosztowało to dużo wysiłku, ale towarzyszyło tej pracy wiele satysfakcji. Przy okazji przeczytałem też wiele ciekawych książek, po które przy innej okazji raczej bym nie sięgnął (część zamieniając pewnie na inne, na pewno bardziej interesujące, ale być może mniej pożyteczne).
 
Goniec Wolności. Był to również rok rozwoju naszego Biuletynu Stowarzyszenia KoLiber, który z końcem roku 2008 r. przejąłem. Udało się stworzyć stałą Redakcję i dojść do etapu, z którego możemy już wypłynąć na głębokie wody. Ale o tym zapewne wkrótce. Zapraszam na stronę Gońca.
 
Tradycja Kościoła. Jeśli chodzi o poglądy był to dla mnie ważny zwrot w stronę kościelnego konserwatyzmu. Odzwierciedla to wiele wpisów. Myślę jednak, że najbardziej wyraźnie kierunek wskazuje ten pierwszy z 13 stycznia. Od lektury „Pascendi” św. Piusa X wszystko się zaczęło.
 
Blog.W tym roku udało się napisać 120 wpisów (o trzy więcej niż w 2008 r.), z czego jestem bardzo zadowolony. Najchętniej komentowane były dwa (po 36 komentarzy):
 
i… życzenia na rok 2010
 
Wszystkim blogerom S-24 oraz Czytelnikom mojego bloga, życzę spełnienia wszystkich swoich dobrych planów na rok 2010. (Blogerom życzę przy okazji połamania klawiatur). Niech ten rok przybliży każdego z Was do celu Waszego życia. Niech daje poczucie spełnienia. Każdemu życzę wielu Bożych łask.

Jestem świeckim magistrem teologii katolickiej sympatyzującym z odradzającym się w Kościele ruchem tradycjonalistycznym. Tematy najbliższe mi na polu teologii, związane w dużej mierze z moją duchowością, to: liturgia (w tym historia liturgii), mariologia i pobożność maryjna, tradycyjna eklezjologia oraz szeroko pojęta tematyka cierpienia w odniesieniu do Ofiary krzyżowej Jezusa Chrystusa. Przez lata zajmowałem się także relacją przesądów do wiary katolickiej. W życiu zawodowym zajmuję się redakcją i korektą tekstów (jestem również filologiem polskim) oraz pisaniem. Zapraszam na stronę z poradami językowymi, którą wraz ze współpracownikami prowadzę pod adresem JęzykoweDylematy.pl. Ponadto pracuję w serwisie DziennikParafialny.pl. Moje publikacje można odnaleźć w licznych portalach internetowych oraz czasopismach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości