Paweł Pomianek Paweł Pomianek
62
BLOG

Mój Rok 2008

Paweł Pomianek Paweł Pomianek Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Dziś ostatni dzień 2008 roku. A więc najlepszy moment, by jeszcze raz przebiec myślą, przez najważniejsze rzeczy, które się w nim zdarzyły. A dla mnie osobiście było to rok, którego wagę trudno porównywać z poprzednimi. Był pełen ważnych, często okrągłych lub symbolicznych rocznic. Przede wszystkim był do jednak rok ostatecznych decyzji i wydarzeń determinujących całe moje życie. Najkrócej mogę powiedzieć, że to był piękny rok. 

Czytelników mojego bloga, swoich, przyjaciół znajomych, zapraszam do prześledzenia jeszcze raz po krótce tego, co zdarzyło się w moim życiu w tym roku. Zdecydowałem się na formę fotografii, bowiem one krótko a jednocześnie treściwie, przywołują wszystkie najważniejsze fakty.
 
Najważniejsze wydarzenia w moim życiu w odchodzącym roku 2008 (Poszczególne daty linkują do wpisów związanych z poszczególnymi wydarzeniami):

 

 

11 marca 2008

Koncert z okazji 10-lecia mojej twórczości muzycznej

 

13 marca 2008

Wybór na prezesa oddziału lubelskiego Stowarzyszenia KoLiber

 

1 maja 2008

10. Rocznica mojej przemiany myślenia lub, jak kto woli, nawrócenia

 

26 maja 2008

Decyzją Marka Morawiaka zostałem I wiceprezesem Zarządu Głównego Stowarzyszenia KoLiber (funkcję pełniłem do 13 grudnia br.)

 

 

13 czerwca 2008

25. Rocznica moich Urodzin

 

15 sierpnia 2008

Sakramentalne oddanie siebie na zawsze mojej Ukochanej Anusi

 

 

24 sierpnia 2008

Bóg powołuje do życia nasze pierwsze Dzieciątko

 

22 września – 1 października 2008

Podróż poślubna do Francji. Zwłaszcza Paryż, Lourdes

 

 

 

 

24-26 grudnia 2008

Pierwsze prawdziwie wewnętrznie spełnione, piękne rodzinne Święta z Żoną i Dzieciątkiem

 

Wydarzenia blogowe

W ostatnim roku największą popularnością cieszył się mój wpis z 4 kwietnia pt. Jestem zwolennikiem kościelnego elitaryzmu.

1 sierpnia obchodziłem również I rocznicę powstania swojego bloga. Poświęciłem jej swój dotychczas najobszerniejszy wpis, który o dziwo cieszył się jednak dużą popularnością wśród blogerów.

 

Jestem świeckim magistrem teologii katolickiej sympatyzującym z odradzającym się w Kościele ruchem tradycjonalistycznym. Tematy najbliższe mi na polu teologii, związane w dużej mierze z moją duchowością, to: liturgia (w tym historia liturgii), mariologia i pobożność maryjna, tradycyjna eklezjologia oraz szeroko pojęta tematyka cierpienia w odniesieniu do Ofiary krzyżowej Jezusa Chrystusa. Przez lata zajmowałem się także relacją przesądów do wiary katolickiej. W życiu zawodowym zajmuję się redakcją i korektą tekstów (jestem również filologiem polskim) oraz pisaniem. Zapraszam na stronę z poradami językowymi, którą wraz ze współpracownikami prowadzę pod adresem JęzykoweDylematy.pl. Ponadto pracuję w serwisie DziennikParafialny.pl. Moje publikacje można odnaleźć w licznych portalach internetowych oraz czasopismach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości